fredag 13 april 2012

Freddieday.

Arggggh. Har tagit ledigt både igår och idag. Startade gårdagen med ett efterlängtat besök hos frisören. Han kämpar med mig, för att få tillbaka något som liknar min vanliga hårfärg. Nu är jag ljusorange, yay. 


Den kvinnliga logiken, ack, den kvinnliga logiken. Eftersom jag fokuserat på mig själv i ett par timmar hos frisören, måste detta ju kompenseras med lite späkelse. Städade därför i familjens garderober från 13-22. 


Organiserade skor. Sorterade ut för små pojkkläder. Lade undan tjocka vinterjackor. Tog fram vårens lätta plagg. Klickar hem nya pojkkläder, från MAN avdelningen.


Att byta rum generar en dominoeffekt av stök, men ur kaos skall ordning komma, eller?


Hoppas ta mig ner till bänkytan på tvättstugans arbetsbänk idag, suck.


Inga kommentarer: